تعمیرات تلویزیون سونی جردن
سالها، وفادارانه به کمک کردهاست.با این حال، مغازههای کمی دارند،با همان بینش، نظم و انضباط،دقت.
در مورد تغییر: در طول ۱۸ تا ۲۴ سال آینده ماهها، ما احتمالا شاهد مهندسی مجدد خواهیم بود.
نه تنها فروشگاههای فنآوری اطلاعات بلکه به طور گسترده، رویکردهای آنها به تکنولوژی.
هدف از این تلاشها اکو سیستمهای فنآوری خود را تغییر دهند
مجموعهای از قطعات کاری به عملکرد بالا موتورهایی که سرعت، ضربه و ارزش را میرسانند.
رویکردهای مهندسی مجدد ممکن است متفاوت باشند، اما انتظار دارند.
تا افراد زیادی را در یک استراتژی دو وجهی ببینیم.از بالا به پایین، آنها میتوانند بر ایجاد یک تمرکز تمرکز کنند.
محیط که در آن زیرساخت مقیاس پذیر است و معماری و معماری باز و دراز شونده است.
به طور مهمی، اتوماسیون (برگرفته از ماشین) یادگیری احتمالا فراگیر خواهد بود، که میتواند فرآیندهای ایستادن، ساختمان بر روی بالا را تسریع کند.
و دسته را اداره میکند. این اصول عبارتند از:در زیرساختها و برنامههای کاربردی پخت در حال تبدیل شدن به عنصری اساسی برای تمام جنبههای این عملیات است.
از بالا به پایین، و تیم آنها یک فرصتی برای تبدیل کردن نحوه مدیریت بودجههای کارگاه، سازمان دهی، کارمندان و تحویل روند فنآوری مجدد.
ورزش کردن در تجهیز کردن. در عوض، آن در مورد چالش کشیدن استو
هر فرضی، طراحی برای نتایج بهتر،و در نهایت باعث ایجاد یک چالش تحویل فنآوری به طور متناوب با گسترش کادر میشود تا باز شود.
کتابخانهها، زبانها و غیره ابزار، و با ایجاد انعطاف مورد نیاز در مقیاس.
در بهترین کتابها و مهندسی مجدد کتاب شرکت، مایکل و جیمز
تعریف فرآیندهای کسبوکار به عنوان یک گروه کامل ازفعالیتهایی که وقتی به طور موثر با هم جمع میشوند.
در نتیجه ارزش مشتریان را ایجاد کنید. به راه خود ادامه دادند استدلال کنید .
که با تمرکز بر روی فرایندها به جای تمرکز وظایف فردی – که، به خودی خود، انجام میدهند.
هیچ چیز برای شرکت کنندگان نمیتواند نتایج مطلوب را موثرتر میکند ” تفاوت بین فرآیند و تکلیف تفاوت بین به طور کلی و بخشی، بین اهداف و ابزار، “چکش و ” نوشته شده بود.