فرآیند و تکامل تکنولوژی نیاز به تبدیل دیجیتالی دل و مشتریان ما به آینده دارد.
در توجیه و سفر مدرن، ما در حال شدن جهانی هستیمخدماتی از قبیل صورتحساب قابلانعطاف، مدیریت تجارت جهانی، حسابهای دریافتنی و مالیات غیرمستقیم.
کارایی بیشتری را بدون شروع از صفر در هر زمان تحویل دهید. با شکستن چند قطعه
ما به طور قابلتوجهی زمان خود را به بازار ارتقا دادیم.
ما چابک اجرا کردیم واز بین همه پروژهها، که به تجزیه و تحلیل سیلوهای بین و کسبوکار کمک میکند.
و، جدید ما توسعه کاربرد از روش بومی ابری با مقیاس تبعیت میکند. از یک نفر
ما همچنین فرهنگ و نحوه کار تیمهای ما برای ترویج تفکر خلاق را نیز تغییر میدهیم.
سرعت بخشیدن به گسترش محصول را افزایش دهید. اگر ما آن را تشخیص ندهیم، رقبای ما این کار را خواهند کرد. خبر خوب: ما اکنون یک فرهنگ داریم که تشویق میکند
افرادی که تجربه میکنند و ریسک میکنند. من همیشه معتقد بودم که استراتژی فنآوری اطلاعات باید ازاستراتژی اصلی شرکت.
این به خصوص مهم است چون از فنآوری اطلاعات خارج میشود و به این معنی است که یک شما نمیتوانید هر کاری را انجام دهید – محصول را طراحی کنید، یک محصول بسازید، یک سرویس داشته باشید،
چیزی را بفروشید، یا تولید چیزی – بدون فنآوری. تکنولوژی بر همه چیز تاثیر میگذارد نه فقط برای شرکتهای بزرگ بلکه برای همه امروز.
اکنون زمان آن رسیدهاست که نظم فنآوری حیاتی را ، و یک پایه برای آن ایجاد کنیم.
در دنیای جدید و جدید دنیای دیجیتال رقابت میکنند.همانطور که ما زیرساخت تکنولوژی را مدرنیزه میکنیم و ریسک کردن ریسک عملیات، ساخت در ریسک مدرنسازی حیاتی است.
استراتژیهای مدیریتی از ابتدا. با توجه به اینکه تقریبا هر شرکت یک شرکت فنآوری است
مدیریت ریسک سایبری، در هسته خود، “مشکل ” نیست بلکه یک مسئولیت گسترده است.
1 دیدگاه
[…] تعميرات تلويزيون سوني در منزل مجیدیه […]