تعمیرات تلویزیون، ال سی دی، ال ای دی سونی در منزل

تعمیرگاه مجاز تلویزیون های سونی در غرب تهران
دسامبر 12, 2020
تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی
تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی
مارس 13, 2021

تعمیرات تلویزیون، ال سی دی، ال ای دی سونی در منزل

تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی

تعمیرات تلویزیون  سونی در منزل

تعمیرات واهمیت آن در زندگی روزمره

در منزل، عصر تکنولوژی در دنیای امروزی می باشد. تلویوزیون ها همیشه حرفی برای گفتن دارند که یک عضو جدایی ناپذیر از زندگی روزمره و منزل انسان ها ، از سالهای گذشته تا امروز می باشد.با پیشرفت کردن عرصه ی تکنولوژی امکانات و کاربردهای تلویزیون ها روز به روز رو به بهتر شدن سوق دارد. از جمله این امکانات ویژه می توان به دسترسی های ساده تر به وصل شدن به اینترنت و انواع مرورگرها،استفاده از بلوتوث، اتصال انواع ورودی های مثل لپ تاپ ها و هارد ها و … اشاره کرد.

تلویزیون ها  با برند ها و در مدل ها، سایز ها و امکانات مختلف امروزه در بازار خرید عرضه می شوند . به همین خاطراکثر خانواده ها سعی بر این موضوع دارند تا بهترین مدل ها و برند ها را برای منزل خود انتخاب نموده تا در مدت زمان استفاده ، خرابی و مشکلات کمتری برای آن ها وجود داشته باشد، چرا که همیشه خرابی تلویزیون ها زمان و هزینه زیادی  برای افراد دارد.

با توجه به پیشرفت های امروزی تلویزیون ها احتمال می رود  ال ای دی، ال سی دی و پلاسما ها که در بازار ها وجود دارند بر اثر عوامل بسیار زیادی مانند فرسوده شدن قطعات استفاده شده به دلیل گذشت زمان، ضربه خوردن احتمالی ونوسانات برق و خیلی عوامل متعدد دیگر باعث خرابی هایی شوند که شما  می توانید به آسانی به کمک تکنسین هایی مجرب تلویزیون خود را به راحتی تعمیر کنید. ما در ادامه این مقاله به چندین نوع از این خرابی ها اشاره خواهیم کرد.

 

انواع خرابی های تلویزیون که قابل تعمیر هستند

خراب شدن پنل تلویزیون سونی

 صفحه نمایشگر یا پنل تلویزیون  را می توان به عنوان قطعه اصلی پرکاربرد و مهم در لوازم و قطعات تلویزیون شمرد. پنل تلویزیون یک لایه خارجی یا صفحه نمایش هست که برای محافظت از شکستن پنل از آن استفاده می شود .آسیب پذیر ترین و مهم ترین قسمت هر تلویزیون پنل اصلی آن می باشد که به آسانی و با کوچکترین ضربه ای آسیب می بیند. پنل ازگران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید که آسیب دیدگی و تعویض آن می تواند تا هشتاد درصد قیمت تلویزیون را در بر بگیرد.

ایراداتی از قبیل، تغییر رنگ به صورت روشن‌ یا تیره در صفحه نمایش، به وجود آمدن لکه‌های سیاه در صفحه نمایش، عدم مشاهده تصویر، تصویر محو یا یک رنگ اضافی و غیره تمامی این ها از نشانه های خرابی پنل تلویزیون می باشد و چون تعمیر یا تعویض پنل احتمال دارد که برای شما هزینه های بسیاری در بر بگیرد و در صورتی که پنل به درستی تعمیر نشود، علاوه بر ایجاد آسیب جدی تر هزینه های بیشتری نیز برای شما به دنبال خواهد داشت. با این اوصاف توصیه می شود برای هزینه های کمتر و صرف وقت کم تر با تعمیرکاران با سابقه و یا تعمیرگاه های منزل تماس برقرار نمایید.

 

ماندن لوگو روی صفحه تلویزیون سونی :

گاهی اوقات احتمال دارد زمانی که تلویزیون را روشن می کنید لوگو روی صفحه آن ثابت بماند. علت این مشکل بیشتر در سیستم عامل تلویزیون است زمانی که شما آن را به روز رسانی نکرده باشید. ممکن است این مشکل به صورت مکرر برای شما تکرار شود. در ادامه نیز به روش هایی برای از بین بردن این مشکل خواهیم پرداخت.

اولین روش که ساده ترین راه حل می باشد ابتدا تلویزیون را از برق بکشید و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت ۱۰ ثانیه  ثابت نگه دارید و بعد آن را مجددا به برق بزنید و روشن نمایید.

روش دوم : اگر می توانید به منوی تلویزیون خود دسترسی داشته باشید وارد منو شوید و از بین گزینه ها ریست را انتخاب نموده ومنتظر باشید تا دستگاه یک بار ریست و خاموش و روشن گردد.

روش سوم این است که تلویزیون را از برق جدا نمایید و سپس دکمه ی پاور آن را برای ۱۰ ثانیه ثابت نگه داشته و سپس آن را مجددا به برق بزنید و روشن نمایید .

اگر این مشکل با هیچکدام از روش های ذکر شده در بالا از بین نرفت می توانید با نمایندگی های رسمی و مجاز در منزل تماس برقرار کنید و در کمترین زمان با اطمینان خاطر این مشکل را با کارشناسان متخصص ما در میان بگذارید.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سونی:

از جمله ی دیگر مشکلاتی که در تلویزیون های امروزی ،ال سی دی ها ،ال ای دی ها و پلاسما ها وجود دارد خاموشی ناگهانی تلویزیون می باشد که می تواند دلایل مختلفی نیز داشته باشد، در ادامه مقاله به مهم ترین مشکلات آن اشاره خواهیم نمود.

 

 

خرابی مین برد تلویزیون سونی

درباره مین برد ها در مطالب بالا توضیحاتی کامل تری داده شد.اگر این قطعه دچار خرابی شود ممکن است دستگاه شما  به طور ناگهانی خاموش بشود .

همینطور یکی دیگر از دلایل این مشکل فرسودگی قطعات مین برد می باشد. هر کدام از قطعات مین بورد نیز می تواند از دلایل به وجود آمدن این اتفاق شود. برای اینکه قطعات مین برد شما دچار فرسودگی نشود بهتر است زمانی که از دستگاه خوداستفاده نمی کنید آن را خاموش کنید زیرا اگر از تلویزیون زیاد استفاده شود و زمان زیادی را روشن بماند باعث فرسودگی و خرابی قطعات مین برد خواهد شد. برای حل کردن این مشکلات می توانید با نمایندگی های رسمی و مجرب در منزل تماس حاصل فرمایید.

 

نوسانات برقی

با نوسانات برق امکان دارد دستگاه شما دچار خاموشی های ناگهانی و پی در پی گردد به همین خاطر بهتر است برای پیشگیری از این مشکل تلویزیون خود را به محافظ های برق یا همان ترانس ها وصل نمایید.

 

 

استفاده از کابل hdmi نامناسب و نامرغوب :

کابل hdmi چیست ؟

وظیفه این کابل را انتقال  تصویر و صدا با کیفیت بالا از لپ تاپ یا دیگر وسایل به تلویزیون است.

برخی از این کابل ها ممکن هست کیفیت نامرغوبی نیز داشته باشند و اصل نباشد که باعث می شود با وصل کردن آن به تلویزیون دستگاه شما خاموش شود و به مرور باعث مشکلاتی شود.

 

خرابی آی سی برد پاور

وظیفه برد پاور یا همان منبع تغذیه این هست که ولتاژهای الکتریکی را به یک دیگر تبدیل کنند و خراب شدن آن باعث به وجود آمدن این اتفاق می شود که باید این قطعه تعمیر گردد. برای اینکار می توانید با نمایندگی های مجاز و رسمی در منزل تماس برقرار نمایید.

 

 

استفاده از فلش مموری ویروسی :

تلویزیون های پیشرفته امروزی این قابلیت هایی دارند که شما بتوانید انواع فلش ها را به آنها متصل کنید و رسانه های مختلفی مثل عکس ها و فیلم های فلش در تلویزیون مشاهده کنید. گاهی اوقات ممکن است این فلش مموری ها آلوده به ویروس باشند که منجر می گردد تلویزیون شما به طور ناگهانی خاموش گردد. حتما سعی کنید قبل از وصل کردن فلش به دستگاه تلویزیونتان آن را چک نموده تا ویروسی نباشند.

برای از بین بردن این ویروس ها و نصب آنتی ویروس بر روی دستگاه تلویزیون خود می توانید با نمایندگی های رسمی و مجاز در منزل تماس برقرا نمایید.

 

درهم آمیختگی رنگ ها :

بهم ریختن رنگ ها،اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام تصویر یا قسمتی از آن ،وجود هاله ای بر روی صفحه نمایشگر همگی می توانند دلیلی برای خراب شدن پنل تلویزیون شوند که این مشکل  مربوط به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) خواهد بود.

در این مورد تنها راه حل تعویض پنل تلویزیون خواهد بود. انجام این کار ممکن است هزینه زیادی را برای شما داشته باشد.برای اینکه بتوانید این مشکل را به آسانی و با کم ترین هزینه حل نمایید بهتر است با تکنسین های مجرب و متخصص در منزل تماس برقرار نمایید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در منزل با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص توانایی تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان دارد . این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما می تواند باعث گردد تلویزیون شما به بهترین نحو تعمیر شود. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *