تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی

تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی
تعمیرات تلویزیون، ال سی دی، ال ای دی سونی در منزل
ژانویه 24, 2021
تعمیر ال سی دی سونی در دروازه غار
تعمیر ال سی دی سونی در دروازه غار
آوریل 18, 2021

تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی

تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

علاقه مندان فیلم و سریال و فوتبال به خوبی از اهمیت و ارزش بالای تلویزیون و صفحه‌ی نمایش اطلاع دارند. از قسمت های لذت بخش ، تماشای برنامه ‌های تلویزیونی در ابعاد باکیفیت و بزرگ هست که لذت ‌بخش و حس سینما را به بیننده منتقل می کند. تعمیرات و رفع اختلالات ایجاد شده در انواع تلویزیون و برد دستگاه‌ها اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح هر شهر می باشد اما با توجه به پیشرفت ساخت و تولید جدید تلویزیون ها در انواع برند ها و مدل ها، آنالیز و تعمیرات انجام شده لازم می باشد که به دست کارشناسان و متخصصین مجرب سپرده گردد، که ضمن آشنایی و تسلط کامل با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ و تجهیزات به روز دنیا،  به دانش فنی مورد نیاز آن نیز تسلط کافی و بالایی نیز داشته باشند.

آب خوردگی

آب خوردگی تلویزیون از نظر تعمیرکاران و تکنسین های مجرب یکی از پر تکرار ترین خرابی ها می باشد که مکرراً همیشه بعد از سال ها تجربه در زمینه تعمیرات بسیار پر تکرار می باشد. گاهی نیز باعث خاموش شدن و هرگز روشن نشدن تلویزیون نیز می شود. خیلی اوقات به علت ریختن آب بر روی دستگاه آب خوردگی ها ایجاد می شود اما علت های دیگری نیز هست که کمتر به آنها توجه گردیده است. مثل اینکه تلویزیون در محیطی می باشد که در آن محیط رطوبت بسیاری موجود است و این رطوبت داخل فضای داخلی دستگاه می گردد یا زمانی که تمیز کردن تلویزیون شیشه شور را با فاصله بسیارکمی از تلویزیون اسپری می نمایند و باعث داخل شدن آب به داخل دستگاه می شوند.

در صورت آبخوردگی پنل (چه کم و زیاد) توصیه داریم که هر چه سریع‌تر دستگاه را خاموش کرده و با کارشناسان تعمیر تلویزیون تماس برقرار کنید.

نشانه های آب خوردگی:

از اولین نشانه های آب خوردگی تشکیل خطوط رنگی عمودی در صفحه تلویزیون است که نشانه ای از تخریب اتصالات پنل دستگاه می باشد. قطعی کامل تصویر نیز نشانه ای از تخریب برد tcon و برد و یا حتی در صورت آب خوردگی زیاد تخریب برد main  هم است که درصورت سپردن به افراد بی تخصص قطعا ممکن است هزینه های بیشتری نیز به بار آورد.

فرسودگی قطعات مین برد :

اگر هر کدام از قطعات دستگاه شما به فرسودگی دچار شود نیز می تواند موجب به وجود آمدن این اتفاق شود. برای اینکه قطعات مین برد شما دچار فرسودگی نگردد بهترین کار برای پیشگیری از این اتفاق این می باشد ،زمانی که از دستگاه استفاده ای ندارید آن را در حالت خاموش قرار دهید، چون اگر از دستگاه در ساعات طولانی  استفاده شود ، زیاد روشن بماند ، این اتفاق برای دستگاه شما رخ می دهد که می تواند هزینه زیادی متحمل شوید. تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی

 

کند شدن تصویر تلویزیون

کند شدن تصویر تلویزیون به علت عدم واکنش صحیح پنل به اطلاعات وارد شده و پاسخگویی پیکسل ها است. این ایراد بیشتر در تلویزیون های  امروزی بیسیار پر تکرار تر بوده است.  به گونه ای که تصاویر به حالت اسلوموشن مشاهده می شوند و هاله ای از تصویر قبلی در تصویر بعدی  ماندگار شود. در مواردی این ایراد در یک سوم بالایی تصویر و گاها در تمام بخش های تصویر دیده می شود.تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی

معمولا در ابتدای شکل گیری این ایراد، پس از گذشت مدتی از کارکرد دستگاه، ایراد برطرف می شود. ولی به تدریج این زمان طولانی تر و ایراد گسترش پیدا می کند. در اغلب موارد تعمیر پنل تلویزیون ال ای دی و ال سی دی قابل انجام بوده و نیاز به تعویض پنل نیست.

 

نوسانات برق :

امروزه تلویزیون ها با ولتاژ های بسیارکمی فعالیت می کنند، به طوری که نوسانات برقی شما را مستلزم به استفاده از محافظهای برق یا همان تراس ها می نمایند چرا که عدم استفاده از آن موجب خاموش شدن آن می شود.

اگر مین بورد خراب شود احتمال آن هست که دستگاه شما به طور ناگهانی خاموش شود. مین برد ها از قطعات اصلی تلویزیون ها اند و به سایر قطعات و اجزای تلویزیون دستور ارسال می نمایند.

 

استفاده از کابل hdmiنامرغوب:

Hdmi یک سیم رابط است که معنی آن رابط چند رسانه ایی با کیفیت مناسب و بالا است که داده مورد نظر را با صدا و تصویر کیفیت بالا به تلویزیون انتقال می دهد. به عنوان نمونه می توانید لپ تاپ های شخصی خود را با استفاده از این کابل به دستگاه تلویزیون متصل نمایید و نمایشگر لپ تاپ را به راحتی بر روی تلویزیون به تصویر ببرید و مشاهده کنید. گاهی عواملی از جمله نوسانات برقی هنگام اتصال یا غیر استاندارد بودن کابل ها ممکن هست این کابل ها به تلویزیون شما آسیب جدی وارد نماید. سعی داشته باشید از کابل های استاندارد و اصلی تلویزیون خودتان استفاده کنید و از احتمالات ممکن نیز پیشگیری کنید.

درهم آمیختگی رنگ ها :

بهم ریختن رنگ ها،اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام تصویر یا قسمتی از آن ،وجود هاله ای بر روی صفحه نمایشگر همگی از علت هایی برای خراب شدن پنل تلویزیون به حساب می آیند که این مشکل  مربوط به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) است.

تنها راه حل در این موضوع را می توان به تعویض پنل تلویزیون اشاره کرد که انجام این کار احتمال دارد هزینه زیادی را برای شما به بار آورد. برای اینکه بتوانید این مشکل را به آسانی و با کم ترین هزینه حل کنید بهتر هست با تکنسین های مجرب و متخصص در تهران تماس برقرار کنید.

 

 

تاریک و روشن شدن تصویر از بالا

افراد زیادی با نمایندگی های تخصصی ما تماس برقرار می نمایند و مشکل دستگاه خود را تاریک و روشن شدن تصویر می دانند. ضمناً ممکن است این خرابی ها به طوری باشد که قسمتی از تصویرنمایش داده نشود و دلیل این خرابی ها به طور معمول می تواند مربوط به اختلال در پنل دستگاه باشد. از مهم ترین جزء قطعه ،پنل ها را می توان معرفی کرد که ازگران ترین قطعه ها هستند که خراب شدن آن باعث پرداخت هزینه ی زیادی می شود. همچنین پیشنهاد می کنیم به علت حساس بودن این کار با تعمیرکاران مجرب و حرفه ایی در تهران تماس برقرار کنید. تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی

قسمتی از تصویر تیره شده است:

گاهی علاوه بر مشکل تاریک و روشن شدن تصویر از قسمت بالا، کاربران با تیره شدن قسمتی از صفحه نیز رو به رو اند. این اتفاق گاهی در قسمت های مختلف صفحه نمایش رخ می دهد، به عنوان یکی دیگر از نگرانی های این افراد محسوب می شود.

یکی از موارد خرابی ها بک لایت را می توان به حساب آورد در صورتی که صفحه دچار ضربه نشده باشد، چرا که  علت این حادثه مربوط به بخشی از  LED BAR که خاموش شده ، می توان با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص آن را تعمیر کرد، اما معمولا اگر صفحه ضربه خورده باشد، پنل باید تعویض شود که کاربر با هزینه بالایی رو به رو خواهد گشت. تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی سونی

 

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

کاربران ممکن است در تلویزیون های مختلف با مشکلات و موارد متفاوتی رو به رو شوند. اولین نکته در استفاده از تلویزیون بهره بردن صحیح از آن است. اما ایجاد مشکل در این دستگاه ها یک امر اجتناب ناپذیر خواهد بود. به همین دلیل مهم ترین نکته، عیب یابی صحیح تلویزیون توسط تعمیرکار مربوطه می باشد.

شرکت خدمات تعمیرات تلویزیون فدک با بهره گیری از کارشناسان و تکنسین های مجرب به کاربران خود این امکان را می دهد که بتوانند مشکل تلویزیون خود را به بهترین نحو ممکن برطرف می نماید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *