بیست و یکم در سال ۲۰۱۲، لوکزامبورگ همچنان ادامه دارد.
به سمت بالا به سمت بالا به سمت بالا حرکت کرده و به ۱۰ درجه بالا وارد میشود.
اولین بار، در مکان نهم. این کشور از ثبات برخوردار است
و محیط منظم سیاسی و نظارتی با چارچوب قانون گذاری فنآوری اطلاعاتی توسعهیافته .
قابلیت دسترسی به سرمایه (دهم)و نرخهای پایین مالیات،
در میان عوامل دیگر رشد کسبوکار را افزایش میدهد و
نوآوری.
لوکزامبورگ دارای عالی است زیرساخت . کاربرد در بین موارد رایج است.
جمعیت، تجارت و دولت یکسان است.این کشور از نظر مسائل اقتصادی بسیار کوتاه میآید. یک اقتصاد مبتنی بر خدمات، لوکزامبورگ بسیار زیاد است.
تحتتاثیر فنآوری اطلاعات قرار گرفت. تقریبا ۶۰ درصد
نیروی کار در دانش به کار گرفته میشود.
مشاغل (اول)، و ها عمدتا توسعه را پرورش میدهندخدمات و محصولات جدید و سازمانی نوین مدلها .
در سالهای اخیر، دولت کار خوبی را برای توسعه یک چشمانداز برای ها انجام داد.
و ارتقا بخشیدن به استقرار آن ، کمک به گزارش فنآوری اطلاعات جهانی .
شاخص آمادگی شبکهای شراکتهای دولتی – خصوصی که در متن برنامه تشکیل شدهاندطرح گروهی لوگزامبورگ.
با این حال،اتاق بهبود خدمات آنلاین دولتی و برای تسهیل مشارکت شهروندان از سال ۲۰۱۲ تا ۶ مورد در سال گذشته ۸ رقم افزایشیافته است.
تنها در ۱۰ سال گذشته، ژاپن آخرین نقطه جهان را به خود اختصاص میدهد.
، به خاطر بهبود – گاهی قابلتوجه -همه ستونها. این کشور در حال حاضر در صدر جدول ۱۰ قرار دارد.
سه ستون. قابلذکر است که ژاپن در رده دوم قرار دارد و تنها در رده دوم قرار دارد.
سو یس، در ستون استفاده تجاری، به لطف خداحضور همه جا در تکنولوژی که به ظرفیت شگرف نوآوری در شرکتهای ژاپنی.
جمعیت ژاپن از جمله کنندگان فنآوری اطلاعاتی و ارتباطی است.
در جهان . تقریبا نه نفر در ده نفر ازاینترنت به طور منظم . تقریبا همه تلفنهای همراه تلفن در ژاپن یک گوشی هوشمند و شمارهتلفن سرانه اشتراک پهنای باند تلفن همراه در رتبه سوم قرار دارد.
بالاترین سطح جهان است. دولت هم زود دستبهکار میشود.
در اتخاذ فنآوری اطلاعاتی و ارتباطی برای منافع شهروندان خود .
با این حال، ها دارای تاثیر مخربی بر روی اینترنت نیستند.
اقتصاد همانگونه که آنها انجام میدهند، به عنوان مثال، در ،
آمریکا، اسراییل، یا جمهوری کره.
این ممکن است تا حدودی پیامد سلسله مراتبی باشد و فرهنگ مشارکتی پدر و جو که هنوز هم وجود دارد.
شرکتهای بزرگ، جامعه نسبتا برای ریسک، و یک رژیم قانون گذاری نامطلوب،که مانع تولید ایدهها، ابتکار عمل،
و ایجاد کسبوکار.
در نتیجه، نوآوری در ژاپن بیشتر شرکتها بیشتر افزایشی یا افزایشی دارند.