تعمیرات مجاز تلویزیون سونی |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷

تعمیر ال ای دی سونی در دروازه غار
تعمیر ال ای دی سونی در دروازه غار
آوریل 18, 2021

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

 

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

بدون شک شما هم دوست ندارید که با خرابی تلویزیون، ناچار به تعویض آن شوید. قیمت تلویزیون بالاست و برای خرید یک تلویزیون جدید، باید هزینه بسیاری پرداخت کنید. این در حالی است که با تعمیر تلویزیون سونی می توان، البته به شکل درست و حرفه ای، می توان تا مدتها بعد هم از این دستگاه استفاده کرد. تعمیرات تلویزیون sony، از عیب یابی این دستگاه شروع شده و پس از ترمیم یا تعویض قطعات آسیب دیده، در نهایت به برطرف شدن ایرادات آن ختم می گردد.

آنچه اهمیت دارد این است که تعمیرکار تلویزیون سونی بتواند منشأ مشکلات را به درستی شناسایی کرده و اقدامات موثری در جهت برطرف کردن آنها انجام دهد. در ادامه شما را با روند تعمیرات تلویزیون سونی آشنا می کنیم. همکاران ما در نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران، انواع ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و سینمای خانگی این برند را با تجهیزات مدرن و پیشرفته بررسی کرده و به بهترین شکل، ترمیم می نمایند.

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

راهکارهایی که ما را از تعمیر تلویزیو‌ن ال سی دی سونی بی نیاز میکند

تلویزیون یک وسیله الکترونیکی حساس است که باید در نگه‌داری آن برخی الزامات ابتدایی را رعایت کنیم.  تلویزیون ال سی دی شاید در خانه اکثر ما باشد. تلویزیون های ال ای سی دی سونی از جدیدترین نوع تلویزیون در کنار ال ای دی و پلاسما در بازار می باشد و از لحاظ درونی ساختار پیچیده ای چون کامپیوتر دارد. داشتن همچین پردازنده قوی کار تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی را در صورت نیاز با مشکل رو به رو می سازد زیرا برای اجرای تعمییرات این سیستم باید تخصص و دانش بالایی و هزینه کردن زیادی خواهیم داشت. در نتیجه باید در نگهداری از ان مراقت هایی را صورت دهیم تا این حد که اگر از راه‌های پیشگیری خرابی تلویزیون آگاه باشیم، می‌تواند در کاهش هزینه زندگی و طول عمر تلویزیون ال سی دی ما موثر باشد.

 

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

برطرف کردن خرابی ناشی از فرسودگی

البته برخی خرابی‌ها ناشی از فرسودگی و کاهش عمر مفید خود تلویزیون است که امری اجتناب ناپذیل این مدل از خرابی‌ها باید به موقع به نمایندگی‌های سونی در شهر خود و یا تهران رجوع کنید و فکر تعمیر آن در خانه را از سر خود به در کنید.

 تعمیر تلویزیو‌ن ال سی دی سونی توسط تکنسین ها

همچنین در خراب‌های درونی تلویزیون می‌توانید با تکنسین‌های شرکت‌هایی که در این زمینه معتبر هستند تماس بگیرید و از خدمات در منزل آن‌ها استفاده کنید . تکنیسن های معتبر به راحتی با قطعات مختلف سیستم اشنایی دارند و اشنایی از قطعات مختلف تلویزیون باعث تعمیر راحت تر ان می شود مراجعه به متخصصان این کار کمک می کند که حتی در صورت نیاز به تعویض هر کدام از قطعات در صورت خرابی صد در صد ان از جای گذاشتن قطعات اصل خیالتان جمع تر باشد زیرا متخصصان تعمیرات نمایندگی سونی به راحتی قطعات اصل را از تغلبی تشخیص می دهند و بعد از انجام یک عیب یابی دقیق و درست دستگاه شما تعمییر می شود تمام سرویس ها و خدمات واحدهای تعمیر تلویزیون سونی هموراه با ضمانت نامه های معتبر از مرکز خرد می باشد.

عوامل بیرونی موثر در خرابی تلویزیون

یک سری از خرابی‌ها نیز هست که مربوط به عوامل بیرونی می‌باشد

استفاده از محافظ برق مخصوص که منشا اکثر آن‌ها نوسانات برقی است. برای پیشگیری ازاین نوع خرابی‌ها نیاز است به برخی نکات توجه کنید که در زیر چندی ازآن‌ها آورده شده است:

حتما از محافظ برق مخصوص تلویزیون استفاده کنید. سیم‌کشی ساختمان را چک کنید و از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. از سالم بودن پریز برق تلویزیون مطمئن شوید. ترجیحا تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید تا از افتادن احتمالی آن از روی میز جلوگیری کنید. همچنین در حمل و نقل مراقب ضربه به دستگاه باشید.

 

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

جلوگیری از آب خوردگی به صفحه تصویر

یکی از خرابی‌های شایع در تلویزیون ال سی دی، آب خوردگی به صفحه تصویر آن است. که احتمال تعمیر این قضیه بستگی کم بودن سطح آب خوردگی دارد. البته اینکه بعد آب خوردن به صفحه، تلویزیون را از برق جدا کنید و سریعا با تعمیرکار تماس بگیرید، بسیار اهمیت دارد. توصیه می‌کنیم که در بردن تلویزیون به تعمیرگاه تعلل نکنید چراکه احتمال آسیب دیدن پنل تلویزیون زیاد می‌شود و پنل تلویزیون گران‌ترین قطعه آن  است.

هزینه تعمیر تلویزیون سونی

برند سونی در مالزی تولید و مونتاژ می‌شود و از برندهای باکیفیت و پرطرفدار در بازار است. اگر می‌خواهید تعمیر تلویزیو‌ن ال سی دی سونی خود را تنها در نمایندگی آن انجام دهید با تماس با تعمیرات نوین می‌توانید محل نمایندگی آن را در تهران بیابید. هزینه تعمیر تلویزیون سونی به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، تعمیر قطعات و یا تعویض آن و … بستگی دارد. پس سعی کنید معتبرترین مرکز جهت تعمیر با قیمتی منصفانه بیابید. البته اگر در زمان گارانتی محصول باشید دیگر نگرانی از بابت هزینه نخواهید داشت و با تماس با نمایندگی، مشکل شما حل خواهد شد. نمایندگی سونی همیشه آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان عزیز میباشد.

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی در محل

زمانی که با مشکلی در تلویزیون مواجه می شوید، حمل کردن تلویزیون سونی به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی دغدغه ی بزرگی است. زیرا هم باید هزینه زیادی را برای جابجایی آن پرداخت کنید و هم زمان زیادی را از دست بدهید. برای اینکه با یک تیر چند نشان بزنید به گونه‌ای که هم تلویزیونتان با سرعت و کیفیت بالایی تعمیر شود و هم مجبور به جابجایی و انتقال آن به مرکز تعمیرات تلویزیون نباشید ، می‌توانید از سرویس تعمیرات تلویزیون سونی در محل استفاده کنید.

تنها کافیست که با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و به عیب‌یابی و برآورد هزینه تعمیر این دستگاه بپردازند. سپس درصورتی که با هزینه تعمیرات تلویزیون خود مشکلی نداشتید، پروسه تعمیرات تخصصی آن را آغاز کنند.

تعمیرات مجاز ال سی دی سونی

اگر دنبال یک مجموعه حرفه ای برای تعمیر انواع تلویزیون های برند sony هستید، نمایندگی تلویزیون سونی بهترین انتخاب برای شماست. در این مجموعه تعمیرکارانی حضور دارند که سالها در حوزه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت کرده اند. تجربه و دانش به روز این تکنسین ها توانایی عیب یابی تخصصی و ترمیم اجزای آسیب دیده انواع مدل LED، LCD، اسمارت تی وی و … را داده است.

تجهیزات مورد استفاده از واحد تعمیرات تلویزیون سونی جزو پیشرفته ترین نمونه های موجود هستند. لذا سطح کیفی خدمات ارائه شده مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیاست. تمامی خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات در نمایندگی تلویزیون سونی، با گارانتی مرکز سخت افزار ایران همراه هستند. برای دریافت سرویس های مورد نظرتان کافی است از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما با این مرکز تماس بگیرید.هزینه تعمیر تلویزیون سونی یا هر برند دیگری، با توجه به نوع و میزان خرابی قطعات آن متفاوت است. اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، قیمت قطعه جدید هم در هزینه نهایی تعمیرات محاسبه می شود. اجزایی همچون پنل، قیمت بسیار بالایی دارند و در صورت تعویض آنها باید مبلغ قابل توجهی را بابت تعمیر تلویزیون sony پرداخت کنید. هنگام تعمیر قطعات تلویزیون، هزینه ترمیم پایین تر بوده و چندان نگران کننده نیست. گاهی هم مشکل از قطعات نبوده و مربوط به تنظیمات است؛ در این شرایط، قیمت تعمیر تلویزیون پایین تر از دیگر موارد

 

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

متداول ترین و شایع ترین ایرادات سونی

رایج‌ترین مشکلاتی که کاربران در تلویزیون سونی با آن مواجه می‌شوند شامل: قطع شدن صدای تلویزیون، ایجاد لکه‌های رنگی در تصویر تلویزیون، ایجاد نوار صورتی‌رنگ در بالای تصویر و خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون می‌باشد. اگر شما هم از کاربران تلویزیون سونی هستید به احتمال زیاد با یکی از این مشکلات در این دستگاه مواجه شده‌اید که اکنون در حال خواندن این مطلب هستید.

مطمئناً دوست دارید که مشکل تلویزیون شما با سرعت بالایی توسط یک تعمیرکار خبره برطرف گردد. در این صورت تنها راه شما این است که با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تماس بگیرید. پس از تماس شما، تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون سونی را با دقت و سرعت بالایی به شما ارائه می‌دهند.

عیب یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی

فرآیند تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی زمانی موفق آمیز بوده و موجب بازیابی کارکرد اصلی دستگاه می شود که از دانش و تجربه ی چندین ساله ی تعمیرکاران زبده استفاده گردد. عیب یابی صحیح نقش کلیدی در تعمیر تلویزیون Sony ایفا می کند. در صورتی که تلویزیون معیوب مورد نظر به درستی عیب یابی نشود، ممکن است هزینه های تعمیر چندین برابر شود و حتی خرابی به بخش های دیگر سیستم نیز سرایت یابد.

کارشناسان ارشد مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن به ریشه یابی و بررسی دقیق و ریز بینانه ی تلویزیون پرداخته و سیستم شما را مطابق با استانداردهای جهانی تعمیر خواهند کرد. لازم به ذکر است که در صورت غیر قابل تعمیر بودن قطعات تخریب شده ی دستگاه، تعویض با قطعه های مشابه اورجینال شکل می گیرد

تعمیر انواع مدل های تلویزیون سونی

نمایندگی تلویزیون Sony ، تمامی مدل های تلویزیون سونی را تعمیر می نماید. در صورتی که صاحب هر یک از مدل های تلویزیون ال سی دی سونی و ال ای دی سونی هستید و تلویزیون شما به مشکلی برخورده است، نگران نباشید. تنها با یک تماس کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون سونی به محل مورد نظر شما اعزام شده و تعمیرات تلویزیون را در محل انجام می دهند.

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون اولد

کاربران تلویزیون های اولد به خاطر داشته باشند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در دستگاه، از اقدام خودسرانه جهت تعمیر و ترمیم آن خودداری نمایند. اقدامات خودسرانه کاربر بر روی دستگاه نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. سرویس های مرتبط با این دستگاه نیز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی قابل دریافت است.

تعمیر تلویزیون ال ای دی سونی

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل‌های LCD، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال سی دی در این حالت تعویض پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید.

 

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

 

تعمیر تلویزیون LED سونی

در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می گردد.

تعمیر تلویزیون پلاسما

خرابی های پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتاً به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه نیز هر دو اینها می‌باشد. اشکال رایج دیگری که تعمیر تلویزیون پلاسما را ضروری می سازد مشاهده خطوط عمودی در تصویر بوده است. در هر حال سرویس های تخصصی این محصول نیاز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی قابل دریافت است.

جدول عیب یابی تلویزیون سونی

چگونه باید منو عیب یاب تلویزیون سونی را فعال کنید؟ از طریق این بخش می توان متوجه شد که پیش از این چه مواردی از سوی دستگاه به عنوان اشکال معرفی شده است. در مرحله اول تلویزیونتان را استندبای کرده و سپس دکمه display را بزنید. پس از زدن آن، عدد ۵ و سپس مثبت ولوم را فشار دهید. در نهایت کلید پاور را بزنید تا تلویزیون روشن شود. یا به عبارت دیگر  برای فعال کردن بخش منوی عیب یاب تلویزیون سونی با فشار دادن پشت سر هم دکمه های زیر فعال می گردد:

DISPLAY+5 + ( +VOL )+ POWER ON

اعداد موجود در جدول عیب یاب تلویزیون سونی هر کدام نشانه چیزی هستند و معنای خاصی دارند. در اینجا عدد اول، تعداد چشمکها را نشان می دهد و عبارت مقابل آن معرف بخش یا قطعاتی است که در برخورد با آن تعداد چشمک باید به سراغ آن برویم. عدد آخر تعداد دفعاتی است که این چشمک نشان داده شده است.پس از فعال کردن منوی عیب یابی تلویزیون sony می توانید ضمن تشخیص دادن مشکلات و ایرادهای دستگاه، به موقع آنها را برطرف کنید.

خدمات واحد تعمیرات تلویزیون سونی

بررسی و عیب یابی تلویزیون، تعمیر انواع ال سی دی، ال ای دی و سینما خانگی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل، اصلی ترین خدمات تعمیر تلویزیون سونی هستند که به دارندگان مدل های مختلف این محصول ارائه می شوند. این خدمات، بسته به مورد تعمیراتی، دارای ضمانت نامه هستند. یعنی در صورت بروز هرگونه ایراد، می توانید مسئله را در مدت زمان تعیین شده، پیگیری کنید.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی زمانی انجام می شود که نور تصویر مشکل داشته باشد. مثلا تصویر تیره یا روشن شود یا به طور کلی هیچ تصویری نمایش داده نشود. برای تعمیر بک لایت، باید اول پنل باز شود. این کار نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد و کوچک ترین اشتباه، به قیمت آسیب دیدگی پنل تمام می شود.

در مرحله بعدی، لامپ های معیوب بک لایت ترمیم شده و یا تعویض می شوند. به این ترتیب، مشکل بک لایت حل شده و تصویر بدون ایراد پخش می شود. در برخی موارد هم نیاز به تعویض بک لایت است که در این صورت، تیم تعمیرات تلویزیون سونی، تنها از قطعه اورجینال استفاده می کنند.

 

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

 

تعمیر پاور تلویزیون سونی

اگر تلویزیون شما دیر روشن می شود، احتمالا پاور آن سوخته و یا به هر دلیل دیگری از کار افتاده است. نشانه دیگر خرابی پاور که تنها تعمیرکاران قادر به تشخیص آن هستند، خرابی تراتزیستورهاست. یعنی تنها هنگام عیب یابی تلویزیون مشخص می شود که ترانزیستورها درست کار می کنند یا نه.

چشمک زدن چراغ ال ای دی تلویزیون و روشن نشدن دستگاه هم می تواند نشان دهنده خرابی پاور باشد. در این شرایط می توان با تعمیر پاور تلویزیون سونی، مشکل را حل کرد. بهتر است پیش از هر اقدامی، با تکنسین های تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید تا دستگاه را به شکل تخصصی، بررسی و عیب یابی کنند.

تعمیر تیونر تلویزیون سونی

قطع شدن مداوم تصویر و صدای تلویزیون، معمولا نشان دهنده خرابی قطعه ای به نام تیونر است. خرابی یکی از سه ترانزیستور MOSFET، دوآل گیت، آی سی TDA5331، آی سی SDA3202، فیلترهای جدا کننده سه باند و فیلتر میان گذر خروجی تیونر، منجر به بروز مشکل و اختلال در عملکرد این قطعه می شود. همچنین در صورت قطع شدن کامل تصویر و نمایش پیغام عدم وجود سیگنال هم باید به فکر تعمیر تیونر تلویزیون سونی باشید.

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

تلویزیون های نسل جدید سونی دارای بردهای متعددی هستند که هر کدام از این بردها وظیفه ای دارند. مین برد یا برد مادر Main board به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون سونی به حساب می آید. بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می‌گیرد.

خرابی مین برد تلویزیون سونی، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون سونی وجود دارد. در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون سونی، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست. در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سونی و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

تعمیر پنل تلویزیون سونی

دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی تصویر تلویزیون سونی چیست؟ چرا یک رنگ غیرعادی به تصویر تلویزیون سونی اضافه شده است؟ دلیل نمایش یک نقطه یا نقاط سفید در تصویر تلویزیون سونی چیست؟ بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سونی، نشان‌دهنده خرابی پنل این دستگاه است.

پنل تلویزیون مهم‌ترین قطعه این دستگاه است چراکه ۷۰ درصد از ارزش تلویزیون را به خود اختصاص داده است. منظور از پنل تلویزیون همان صفحه نمایش تلویزیون است که به دلیل بروز مشکلاتی مانند: آبخوردگی و همچنین وارد شدن ضربه به آن دچار مشکل می‌شود. اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در تلویزیون خود مواجه شده‌اید، بهتر است عیب‌یابی و تعمیر پنل تلویزیون سونی را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی بسپارید. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و این خدمات را در محل به شما ارائه دهند.

تعویض پنل تلویزیون sony

تعویض پنل ال سی دی تلویزیون، در واقع آخرین راهکار پیشنهادیِ کارشناسان تعمیرات تلویزیون سونی، به آندسته از مراجعانی است که پنل آنها شکسته شده و یا دچار آسیب جدی شده است. شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)،

خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در پنل تلویزیون های led و lcd ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون را ضروری می سازند.) به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه رفع آنها در این حالت، تعویض پنل تلویزیون سونی است.

تعمیر فلت تلویزیون سونی

در میان خدمات و سرویس‌های متعدد مربوط به تعمیرات تلویزیون‌ سونی، خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض ال ای دی و ال سی دی جزو گران‌قیمت‌ترین‌ها هستند. پس از این دو سرویس، تعمیرات مرتبط با تعویض فلت تلویزیون سونی به دلیل نیاز به استفاده از دستگاه‌ها و قطعات خاص جزو خدمات گرانقیمت تلویزیون به شمار می‌آیند. عمده‌ترین علت خرابی فلت‌ها آبخوردگی آنهاست.

البته علل دیگری نظیر استهلاک قطعات دستگاه، ضربه خوردن دستگاه و مواردی از این دست نیز سبب خرابی فلت تلویزیون می‌گردند. در صورت بروز اشکال در این بخش از دستگاه می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر فلت تلویزیون را با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی و یا به صورت سرویس در محل تلویزیون دریافت نمایید.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون سونی

آبخوردگی تلویزیون سونی به هر دلیل که اتفاق بیفتد نخستین کار پیشنهادی از سوی کارشناسان، خاموش کردن تلویزیون و خودداری از روشن کردن مجدد آن است. ضمن آنکه با این اتفاق، می‌بایست در اسرع وقت دستگاه را به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سونی تحویل داد تا اقدامات مورد نیاز جهت پیشگیری از خرابی‌های دوچندان، بر روی آن اعمال گردد. متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، امکان تعمیر آبخوردگی تلویزیون سونی وجود ندارد.

ضمن آنکه، در غالب موارد به دلیل بی‌توجهی کاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان‌پذیر می‌گردد. (تعویض پنل تلویزیون نیز هزینه بالایی می‌طلبد چیزی حدود ۷۰درصد از هزینه خرید یک تلویزیون از همین رو غالب کاربران، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیرات تلویزیون سونی ترجیح می‌دهند).

 

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

 

  • رفع عیب خراب بودن تصویر تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی برفک تلویزیون سونی
  • عیب یابی ایراد ایست وست در تلویزیون سونی
  • عیب یابی هاله رنگین کمانی در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی سوختن پاور تلویزیون سونی
  • برطرف کردن مشکل فقدان رنگ در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی هاله رنگ در تصویر تلویزیون سونی
  • عیب یابی نداشتن تصویر صدا در ورودی IV تلویزیون سونی
  • بر طرف کردن خطهای پر نور سفید بر روی تصویر تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی خراب شدن آی سی ایپرام در تلویزیون سونی
  • تعمیرات چشمک زدن ال ای دی جلو و روشن نشدن تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک در تلویزیون سونی
  • تعمیرات روشن نشدن تلویزیون سونی
  • تعمیرات نداشتن نور در تلویزیون سونی
  • تعمیرات قطع و وصل تصویر در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و رفع ایراد خاموش شدن تلویزیون سونی
  • تعمیرات صدای صوت های ولتاژ در تلویزیون سونی
  • تعمیرات به حالت استند بای  رفتن تلویزیون سونی
  • تعمیرات قطع رنگ بعد از ۲ دقیقه در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی نداشتن تصویر در تلویزیون سونی
  • تعمیرات بالا رفتن برق قسمت ورتیکال در تلویزیون سونی
  • تعمیرات پر نور و کم نور شدن چراغ استند بای تلویزیون سونی
  • تعمیرات کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه در تلویزیون سونی
  • تعمیرات تصویر داری خط برگشتی و بدون برفک و داغ کردن تلویزیون سونی
  • تعمیرات سیاه شدن صفحه بعد از حدود نیم ساعت کار کردن تلویزیون سونی
  • تعمیرات قطع شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در تلویزیون سونی

تعمیرات مجاز تلویزیون سونی

عیب یابی و تعمیرات تلویزیون سونی

  • تعمیرات و عیب یابی ورتیکال در تلویزیون سونی

  • تعمیرات و عیب یابی نداشتن صدا در تلویزیون سونی

  • تعمیرات و عیب یابی لرزش تصویر در تلویزیون سونی

  • تعمیرات و عیب یابی شدن تصویر از پایین در تلویزیون سونی

تماس با ما

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *